Nasıl Üye Olurum?
Sayfanın sağ üstünde yer alan Giriş Yap veya Üye Ol alanından kullandığınız aktif bir telefon numarasını girerek telefonunuza gelen şifre ile üyeliğinizi başlatabilirsiniz. Sonrasındaki adımda isim, soyisim, eposta adresi ve adres bilginiz ve oluşturacağınız şifre ile üyeliğinizi tamamlayabilirsiniz.
Üye olurken nelere dikkat etmeliyim?
Üye olurken kullanacağız telefon numarasının doğruluğundan emin olmalısınız. Üyelik işlemine devam edebilmeniz için telefonunuza gelen 4 haneli doğrulama kodunu girmeniz gerekecek.Şifrenizin; minimum 6 karaktere sahip olmalı, en az 1 harf ve 1 rakam içermesine dikkat etmelisiniz.Üyeliği tamamlarken doğru adresi verdiğinizden emin olmalısınız. Adresiniz en yakın bayi ile eşleşecek ve vereceğiniz siparişler o bayiden gelecek.
Kurumsal üye olabilir miyim?
Sayfanın sağ üstünde yer alan Giriş Yap veya Üye Ol alanından kullandığınız aktif bir telefon numarasını girerek telefonunuza gelen şifre ile üyeliğinizi başlatabilirsiniz. Sonrasındaki adımda Bireysel Üyelik yerine Kurumsal Üyeliği seçerek kurum adı, kurum yetkilisi isim, soyisim, eposta adresi ve adres bilginiz ve oluşturacağınız şifre ile üyeliğinizi tamamlayabilirsiniz.
Üyelik sözleşmesine nasıl ulaşabilirim?
Websitede anasayfada alttaki kurumsal bölümünden üyelik sözleşmesi başlığına tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Üye olmadan sipariş verebilir miyim?
Üye olarak sipariş verebilirsiniz.Sayfanın sağ üstünde yer alan Giriş Yap veya Üye Ol alanından kullandığınız aktif bir telefon numarasını girerek telefonunuza gelen şifre ile üyeliğinizi başlatabilirsiniz. Sonrasındaki adımda isim, soyisim, eposta adresi ve adres bilginiz ve oluşturacağınız şifre ile üyeliğinizi tamamlayabilirsiniz.
Nasıl sipariş verebilirim?
Sipariş verebilmek için şu adımları izlemeniz yeterli:Ürün sayfalarından veya ana sayfadan satın almak istediğiniz ürünleri 'Sepete Ekle' butonuna tıklayarak sepetinize ekleyebilirsiniz.Ödeme ekranından size uygun ödeme yöntemlerinden birini seçebilirsiniz ve siparişi tamamlayabilirisiniz.
Ödememi nasıl yaparım?
Ödemeyi kredi kartı, banka kartı, kapıda nakit, Ticket Yemek kartı ve Sodexo Yemek Kartı ile gerçekleştirebilirsiniz.
Teslimat adresimi nasıl kayıt ederim?
Teslimat adresinizi üyeliğinizi oluştururken girmelisiniz. Değiştirmek isterseniz Profil > Adres Bilgilerimi Güncelle sayfasından güncelleyebilirsiniz.
Sepetimdeki ürünleri ve sayısını değiştirebilir miyim?
Sepet sayfasında eklenen ürünlerin adetini değiştirebilir ve ürünü tamamen sepetten çıkarabilirsiniz. Sepet içeriğinizden farklı bir ürün eklemek isterseniz ürünler sayfasından istediğiniz ürünleri ekleyebilirsiniz.
Ödeme adımında almak istediğim ürünleri değiştirebilir miyim?
Sipariş vermeden önce her adımda bir önceki adıma dönerek tercihlerinizi değiştirebilirsiniz.
Siparişim ne zaman gelir?
Satın aldığınız ürünler siparişiniz onaylandıktan sonra çıkan Sipariş onay ekranında belirtilen tarih saat aralığında size teslim edilir.
Siparişiniz yola çıktıktan sonra siparişinizin durumunu Profil->Geçmiş Siparişlerim sayfasından takip edebilirsiniz.
Şifremi unuttum, nasıl giriş yapabilirim?
Şifrenizi unuttuysanız, şifre sıfırlama işlemi yaparak hesabınıza giriş yapabilirsiniz.Bunun için takip edeceğiniz adımlar;'Üye Girişi' sayfasından 'Şifremi unuttum' yazısına tıklayın, telefon numaranızı girin, telefonunuza gelen doğrulama kodunu yazın. Yeni şifrenizi belirleyin. Ayrıca dilediğiniz zaman Profil>Şifre Değiştir kısmından şifre değişiklik işleminizi yapabilirsiniz.
Siparişimi vermeden önce içerikte değişiklik yapabilir miyim?
Siparişini tamamlamadan önce sepetinizde yer alan ürünler ya da ödeme yöntemi gibi değişiklik işlemlerinizi yapabilirsiniz.Sepetinizde yer alan ürünü değiştirmek için ürünün sağ tarafında yer alan çarpı işaretine tıkladığınızda 'Sil' diyerek ürünü çıkartabilirsiniz.Üründen birden fazla satın almak isterseniz adet alanından istediğiniz miktarı seçebilirsiniz.Ödeme bilgilerinizi değiştirmek isterseniz ödeme yapacağınız kart bilgilerini girerek, dileğiniz ödeme seçeneğini kullanabilirsiniz.
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz ürünleriniz teslimata çıkmadan önce çağrı merkezimiz 444 0 744’ü arayarak iptal talebinde bulunabilirsiniz. Kapıda Nakit ödeme dışında yaptığınız siparişlerin iptallerinde ücret iade işlemleri 2 iş günü içerisinde tamamlanır.
Alışverişimle alakalı bir uyuşmazlık ve anlaşmazlık halinde nasıl bir çözüm yolu izlemeliyim?
Siparişiniz ile ilgili bir sorun olduğunda tüketici hizmetleri üzerinden bize her zaman ulaşabilirsiniz. Sorununuza yönelik çözüm yolu bulmaktan memnuniyet duyarız. Sorununuzun çözülmemesi halinde tüketici işlemleri ile tüketiciye yönelik uygulamalardan doğabilecek uyuşmazlıklara çözüm bulmak amacıyla oluşturalan Tüketici Hakem Heyetlerine 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un 68.maddesinin 1.fıkrasında belirtilen sınırlar dahilinde ve Tüketici Mahkemelerine başvuruda bulunabilirsiniz. Başvurular, tüketicinin yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki tüketici hakem heyetine; tüketici hakem heyetinin bulunadığı yererde ise o ilçe kaymakamlığına yapılabilir.